VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY
Tyto všeobecné
obchodní podmínky (“Podmínky”) společnosti Bhakti Marga Organization CZ, z.s., se sídlem Petříkovice 3,
Mladoňovice, 5321, IČ 08560536, zapsané v obchodním rejstříku zapsána u
Krajského soudu v Hradci Králové dne 19. října 2019, oddíl L, vložka 14227,
e-mail czech@bhaktimarga.cz, adresa provozovny Petříkovice 3, Mladoňovice,
5321 („My” nebo „Prodávající”)
upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb.,
občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů („Občanský
zákoník“) vzájemná práva a povinnosti Vás, jakožto kupujících, a Nás, jakožto
prodávajících, vzniklá v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy („Smlouva“)
uzavřené prostřednictvím E-shopu na webových stránkách www.bhaktimarga.cz/obchod.
Všechny informace o
zpracování Vašich osobních údajů jsou obsaženy v Zásadách zpracování
osobních údajů, která naleznete zde www.bhaktimarga.cz/privacy-policy.
Ustanovení
těchto Podmínek jsou nedílnou součástí Smlouvy. Smlouva a Podmínky
jsou vyhotoveny v českém jazyce. Znění Podmínek můžeme
jednostranně měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou
dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího
znění Podmínek.
Jak jistě víte,
tak komunikujeme primárně na dálku. Proto i pro naši Smlouvu platí, že
jsou použity prostředky komunikace na dálku, které umožňují, abychom
se spolu dohodli bez současné fyzické přítomnosti Nás a Vás, a
Smlouva je tak uzavřena distančním způsobem v prostředí
E-shopu, a to prostřednictvím rozhraní webové stránky („webové rozhraní
E-shopu“).
Pokud některá část
Podmínek odporuje tomu, co jsme si společně schválili v rámci procesu
Vašeho nákupu na Našem E-shopu, bude mít tato konkrétní dohoda před
Podmínkami přednost.
1.
NĚKTERÉ DEFINICE
1.1.
Cena je finanční částka,
kterou budete hradit za Zboží;
1.2.
Cena za dopravu je
finanční částka, kterou budete hradit za doručení Zboží, a to
včetně ceny za jeho zabalení;
1.3.
Celková cena je součet Ceny a
Ceny za dopravu;
1.4.
DPH je daň
z přidané hodnoty dle platných právních předpisů;
1.5.
Faktura je daňový doklad
vystavený v souladu se zákonem o dani z přidané hodnoty na
Celkovou cenu;
1.6.
Objednávka je Váš závazný
návrh na uzavření Smlouvy o koupi Zboží s Námi;
1.7.
Uživatelský účet je
účet zřízený na základě Vámi sdělených údajů, jež
umožňuje uchování zadaných údajů a uchovávání historie objednaného
Zboží a uzavřených Smluv;
1.8.
Vy jste osoba nakupující na
Našem E-shopu, právními předpisy označovaná jako kupující;
1.9. Zboží je
vše, co můžete nakoupit na E-shopu.
2.
Obecná
ustanovení a poučení
2.1. Koupě Zboží
je možná jen přes webové rozhraní E-shopu.
2.2.
Při
nákupu Zboží je Vaše povinnost poskytnout Nám všechny informace správně a
pravdivě. Informace, které jste Nám poskytli v Objednávce budeme tedy
považovat za správné a pravdivé.
2.3.
Na
našem E-shopu také poskytujeme přístup k hodnocení Zboží provedenému jinými
spotřebiteli. Autenticitu takových recenzí zajišťujeme a kontrolujeme
tím, že propojujeme hodnocení s konkrétními objednávkami, tudíž
v interním systému u každého hodnocení vidíme i propojené ID objednávky, a
tak jsme schopni ověřit a prokázat, že recenze pochází od reálného
spotřebitele.
3.1.
Smlouvu s Námi je možné
uzavřít pouze v českém jazyce.
3.2. Smlouva je
uzavírána na dálku prostřednictvím E-shopu, přičemž náklady na
použití komunikačních prostředků na dálku hradíte Vy. Tyto
náklady se však nijak neliší od základní sazby, kterou
hradíte za používání těchto prostředků (tedy zejména za
přístup k internetu), žádné další náklady účtované Námi tedy nad
rámec Celkové ceny nemusíte očekávat. Odesláním Objednávky souhlasíte
s tím, že prostředky komunikace na dálku využíváme.
3.3. K tomu,
abychom mohli Smlouvu uzavřít, je třeba, abyste na E-shopu
vytvořili Objednávku. V tomto návrhu musí být uvedeny následující
údaje:
a) Informace o
nakupovaném Zboží (na E-shopu označujete Zboží, o jehož nákup máte zájem,
tlačítkem „Přidat do košíku“);
b) Informace o
Ceně, Ceně za dopravu, způsobu platby Celkové ceny a požadovaném
způsobu doručení Zboží; tyto informace budou zadány v rámci
tvorby Objednávky v rámci uživatelského prostředí E-shopu,
přičemž informace o Ceně, Ceně za dopravu a Celkové
ceně budou uvedeny automaticky na základě Vámi zvolného Zboží, způsobu
jeho doručení a platby;
c) Své
identifikační a kontaktní údaje sloužící k tomu, abychom mohli
doručit Zboží, zejména tedy jméno, příjmení, doručovací adresu,
telefonní číslo a e-mailovou adresu.
3.4.
V průběhu tvorby
Objednávky může až do doby jejího dokončení údaje měnit a
kontrolovat. Po provedení kontroly prostřednictvím stisku tlačítka „Potvrďte
nákup“ Objednávku dokončíte. Před stiskem tlačítka musíte ale
ještě potvrdit Vaše seznámení se a souhlas s těmito Podmínkami,
v opačném případě nebude možné Objednávku dokončit.
K potvrzení a souhlasu slouží zatrhávací
políčko. Po stisku tlačítka „Potvrďte nákup“ budou všechny
vyplněné informace odeslány přímo Nám.
3.5.
Vaši Objednávku Vám v co
nejkratší době poté, kdy Nám bude doručena, potvrdíme zprávou
odeslanou na Vaši e-mailovou adresu zadanou v Objednávce. Součástí
potvrzení bude shrnutí Objednávky a tyto Podmínky formou přílohy e-mailové
zprávy. Podmínky ve znění účinném ke dni Objednávky, tj. ve
znění přiloženém jako příloha potvrzující e-mailové zprávy, tvoří nedílnou součást Smlouvy. Potvrzením
Objednávky dochází k uzavření Smlouvy mezi Námi a Vámi.
3.6.
Mohou nastat i případy,
kdy Vám nebudeme moci Objednávku potvrdit. Jedná se zejména o situace, kdy
Zboží není dostupné nebo případy, kdy objednáte větší počet
kusů Zboží, než kolik je z naší strany umožněno. Informaci o
maximálním počtu Zboží Vám však vždy v rámci E-shopu předem
poskytneme a neměla by pro Vás být tedy překvapivá.
V případě, že nastane jakýkoli důvod, pro který
nemůžeme Objednávku potvrdit, budeme Vás kontaktovat a zašleme Vám nabídku
na uzavření Smlouvy v pozměněné podobě oproti
Objednávce. Smlouva je v takovém případě uzavřena ve
chvíli, kdy Naši nabídku potvrdíte.
3.7.
V případě, že
v rámci E-shopu nebo v Objednávce bude uvedena zjevně chybná Cena,
nejsme povinni Vám Zboží za tuto Cenu dodat ani v případě, kdy
jste obdrželi potvrzení Objednávky, a tedy došlo k uzavření Smlouvy.
V takové situaci Vás budeme bezodkladně kontaktovat a zašleme Vám
nabídku na uzavření nové Smlouvy v pozměněné podobě
oproti Objednávce. Nová Smlouva je v takovém případě
uzavřena ve chvíli, kdy Naši nabídku potvrdíte. Za zjevnou chybu
v Ceně se považuje například situace, kdy Cena neodpovídá
obvyklé ceně u jiných prodejců nebo chybí či přebývá cifra.
3.8. V případě,
kdy dojde k uzavření Smlouvy, Vám vzniká závazek k zaplacení
Celkové ceny.
3.9.
V případě, že máte
zřízen Uživatelský účet, můžete učinit Objednávku jeho
prostřednictvím. I v takovém případě máte ale povinnost
zkontrolovat správnost, pravdivost a úplnost předvyplněných
údajů. Způsob tvorby Objednávky je však totožný, jako
v případě kupujícího bez Uživatelského účtu, výhodou však
je, že není třeba opakovaně vyplňovat Vaše identifikační
údaje.
3.10. V některých
případech umožňujeme na nákup Zboží využít slevu. Pro poskytnutí
slevy je třeba, abyste v rámci návrhu Objednávky vyplnili údaje o
této slevě do předem určeného pole. Pokud tak učiníte, bude
Vám Zboží poskytnuto se slevou.
4.
Uživatelský
účet
4.1. Na základě
Vaší registrace v rámci E-shopu můžete přistupovat do svého
Uživatelského účtu.
4.2. Při
registraci Uživatelského účtu je Vaše povinnost uvést správně a
pravdivě všechny zadávané údaje a v případě změny je
aktualizovat.
4.3. Přístup
k Uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem.
Ohledně těchto přístupových je Vaší povinností zachovávat
mlčenlivost a nikomu tyto údaje neposkytovat. V případě, že
dojde k jejich zneužití, neneseme za to žádnou odpovědnost.
4.4. Uživatelský
účet je osobní, a nejste tedy oprávněni umožnit jeho využívání
třetím osobám.
4.5. Váš Uživatelský
účet můžeme zrušit, a to zejména v případě, když jej více,
než 1 rok nevyužíváte, či v případě, kdy porušíte své povinnosti
dle Smlouvy.
4.6.
Uživatelský účet nemusí být
dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu
hardwarového a softwarového vybavení.
5.
CENOVÉ A
PLATEBNÍ PODMÍNKY, VÝHRADA VLASTNICKÉHO PRÁVA
5.1.
Cena je vždy uvedena v rámci E-shopu,
v návrhu Objednávky a samozřejmě ve Smlouvě.
V případě rozporu mezi Cenou uvedenou u Zboží v rámci
E-shopu a Cenou uvedenou v návrhu Objednávky se uplatní Cena uvedená
v návrhu Objednávky, která bude vždy totožná s cenou ve Smlouvě.
V rámci návrhu Objednávky je též uvedena Cena za dopravu,
případně podmínky, kdy je doprava zdarma.
5.2.
Celková cena je uvedena
včetně DPH včetně veškerých poplatků stanovených
zákonem.
5.3. Platbu Celkové
ceny po Vás budeme požadovat po uzavření Smlouvy a před předáním
Zboží. Úhradu Celkové ceny můžete provést následujícími způsoby:
a)
Bankovním převodem. Informace pro
provedení platby Vám zašleme v rámci potvrzení Objednávky.
V případě platby bankovním převodem je Celková cena splatná
do 14 dní.
b)
Kartou online. V takovém
případě probíhá platba přes platební bránu Stripe,
přičemž platba se řídí podmínkami této platební brány, které
jsou dostupné na adrese: stripe.com V případě platby kartou
online je Celková cena splatná do 7 dní.
c)
Dobírkou. V takovém
případě dojde k platbě při doručení Zboží oproti
předání Zboží. V případě platby dobírkou je Celková cena
splatná při převzetí Zboží.
d)
Hotově při osobním
odběru. Hotově lze hradit Zboží v případě
převzetí v Naší provozovně. V případě platby
hotově při osobním odběru je Celková cena splatná při
převzetí Zboží.
5.4.
Faktura bude vystavena
v elektronické podobě po uhrazení Celkové ceny a bude zaslána na Vaši
e-mailovou adresu.
5.5. Vlastnické právo
ke Zboží na Vás přechází až poté, co zaplatíte Celkovou cenu a Zboží
převezmete. V případě platby bankovním převodem je
Celková cena zaplacena připsáním na Náš účet, v ostatních
případech je zaplacena v okamžik provedení platby.
6.
DORUČENÍ
ZBOŽÍ, PŘECHOD NEBEZPEČÍ ŠKODY NA VĚCI
6.1. Zboží Vám bude
doručeno nejpozději do 30 dní způsobem dle Vaší volby,
přičemž můžete vybírat z následujících možností:
a)
Osobní odběr na Naší
provozovně uvedené v seznamu provozoven;
b) Osobní odběr
na výdejních místech společnosti Zásilkovna, Balíkovna;
c) Doručení
prostřednictvím dopravních společností Česká pošta, DPD,
Zásilkovna;
6.2. Zboží je možné
doručit pouze v rámci České republiky.
6.3.
Doba doručení Zboží vždy závisí
na jeho dostupnosti a na zvoleném způsobu doručení a platby.
Předpokládaná doba doručení Zboží Vám bude sdělena
v potvrzení Objednávky. Doba uvedená v těchto Podmínkách je
pouze orientační a může se lišit od skutečné doby dodání.
V případě osobního odběru na provozovně Vás vždy o
možnosti vyzvednutí Zboží budeme informovat prostřednictvím e-mailu.
6.4. Po převzetí
Zboží od dopravce je Vaše povinnost zkontrolovat neporušenost obalu Zboží a
v případě jakýchkoli závad tuto skutečnost neprodleně
oznámit dopravci a Nám. V případě, že došlo k závadě
na obalu, která svědčí o neoprávněné manipulaci a
vstupu do zásilky, není Vaší povinností Zboží od dopravce převzít.
6.5. V případě,
kdy porušíte svoji povinnost převzít Zboží, s výjimkou případů
dle čl. 6.4 Podmínek, nemá
to za následek porušení Naší povinnosti Vám Zboží doručit. Zároveň
to, že Zboží nepřevezmete, není odstoupení od Smlouvy mezi Námi a Vámi.
Nám ale v takovém případě vzniká právo od Smlouvy odstoupit
z důvodu Vašeho podstatného porušení Smlouvy. Pokud se rozhodneme odstoupit
od Smlouvy, je odstoupení účinné v den, kdy Vám toto odstoupení
doručíme. Odstoupení od Smlouvy nemá vliv na nárok na uhrazení Ceny za
dopravu, případně na nárok na náhradu škody, pokud vznikla.
6.6. Pokud je
z důvodů vzniklých na Vaší straně Zboží doručováno
opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo ve Smlouvě dohodnuto, je
Vaší povinností nahradit Nám náklady s tímto opakovaným doručením
spojené. Platební údaje
pro zaplacení těchto nákladů Vám zašleme na Vaši e-mailovou adresu
uvedenou ve Smlouvě a jsou splatné 14 dnů od doručení e-mailu.
6.7. Nebezpeční
škody na Zboží na Vás přechází v okamžiku, kdy ho převezmete.
V případě, kdy Zboží nepřevezmete, s výjimkou
případů dle čl. 6.4 Podmínek, na Vás
nebezpečí škody na Zboží přechází v okamžiku, kdy jste měli
možnost ho převzít, ale z důvodů na Vaší straně
k převzetí nedošlo. Přechod nebezpečí škody na Zboží pro
Vás znamená, že od tohoto okamžiku nesete veškeré důsledky spojené se ztrátou,
zničením, poškozením či jakýmkoli znehodnocením Zboží.
6.8. V případě,
že Zboží nebylo v E-shopu uvedeno jako skladem a byla uvedena
orientační doba dostupnosti Vás budeme vždy informovat
v případě:
a)
mimořádného výpadku výroby Zboží,
přičemž Vám vždy sdělíme novou očekávanou dobu dostupnosti
nebo informace o tom, že nebude možné Zboží dodat;
b)
prodlení s dodáním Zboží od
Našeho dodavatele, přičemž Vám vždy sdělíme novou
očekávanou dobu dodání.
7.
PRÁVA
Z VADNÉHO PLNĚNÍ
7.1. Zaručujeme,
že v době přechodu nebezpečí škody na Zboží podle čl. 6.7 Podmínek je
Zboží bez vad, zejména pak, že Zboží:
a)
odpovídá ujednanému popisu, druhu a
množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě,
interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem;
b)
je vhodné k účelu, pro který ho
požadujete a s nímž souhlasíme;
c)
je dodáno s ujednaným
příslušenstvím a pokyny k použití, včetně návodu k montáži nebo
instalaci;
d)
je vhodné k účelu, k němuž
se Zboží tohoto druhu obvykle používá;
e)
množstvím, jakostí a dalšími
vlastnostmi, včetně životnosti, funkčnosti, kompatibility a
bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem Zboží téhož druhu, které
můžete rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení
učiněná námi nebo jinou osobou v témže smluvním řetězci,
zejména reklamou nebo označením;
f)
je dodáno s příslušenstvím,
včetně obalu, návodu k montáži a jiných pokynů k použití, které
můžete rozumně očekávat; a
g)
odpovídá jakostí nebo provedením
vzorku nebo předloze, které Vám byly poskytnuty před uzavřením
smlouvy.
7.2. Práva a
povinnosti ohledně práv z vadného plnění se řídí
příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména
ustanoveními § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174b
Občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně
spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).
7.3. V případě,
že bude
mít Zboží vadu, tedy zejména pokud nebude splněna některá
z podmínek dle čl. 7.1,
můžete Nám takovou vadu oznámit a uplatnit práva z vadného
plnění (tedy Zboží reklamovat) zasláním e-mailu či dopisu na Naše
adresy uvedené u Našich identifikačních údajů. Pro reklamaci
můžete využít také vzorový formulář poskytovaný z Naší strany,
který tvoří přílohu č. 1 Podmínek.
V uplatnění práva z vadného plnění je třeba zvolit,
jak chcete vadu vyřešit, přičemž tuto volbu nemůžete
následně bez Našeho souhlasu změnit. Reklamaci vyřídíme v souladu
s Vámi uplatněným právem z vadného plnění.
7.4. Má-li
Zboží vadu, máte následující práva:
a)
na odstranění vady
dodáním nového Zboží bez vady, nebo dodáním chybějící části Zboží;
nebo
b)
na odstranění vady
opravou Zboží,
ledaže by byl zvolený způsob odstranění
vady nemožný nebo ve srovnání s druhým způsobem
nepřiměřeně nákladný, což se posoudí zejména s ohledem na
význam vady, hodnotu, kterou by Zboží mělo bez vady, a to, zda může
být druhým způsobem vada odstraněna bez značných obtíží pro vás.
7.5. Jsme oprávněni
odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně
nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by Zboží mělo
bez vady.
7.6. Dále
máte právo na:
a)
přiměřenou
slevu z Ceny; nebo
b)
odstoupení od Smlouvy,
jestliže:
a)
odmítneme vadu odstranit nebo
ji neodstraníme v souladu s právními předpisy;
b)
se vada projeví
opakovaně,
c)
je vada podstatným porušením
Smlouvy; nebo
d)
je z našeho prohlášení
nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v
přiměřené době nebo bez značných obtíží pro Vás.
7.7. Právo na
odstoupení od Smlouvy nenáleží v případě, je-li vada Zboží
nevýznamná.
7.8. V případě,
že jste si vadu na Zboží způsobili sami, práva z vadného plnění
Vám nenáleží.
7.9. Vadou
Zboží není opotřebení Zboží způsobené jeho obvyklým užíváním nebo u
použitého Zboží opotřebení odpovídající míře jeho předchozího
používání.
7.10. Při
uplatnění reklamace Vám vystavíme písemné potvrzení, ve kterém bude
uvedeno:
a)
datum, kdy jste reklamaci
uplatnili;
b)
co je obsahem reklamace;
c)
jaký způsob
vyřízení reklamace požadujete;
d)
Vaše kontaktní údaje pro
účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.
7.11. Nedohodneme-li
se na delší lhůtě, do 30 dnů od obdržení reklamace odstraníme
vady a poskytneme Vám informaci o vyřízení reklamace na uvedené kontaktní
údaje. Pokud tato lhůta marně uplyne, můžete odstoupit od
Smlouvy nebo požadovat přiměřenou slevu.
7.12. O
vyřízení reklamace Vás budeme informovat e-mailem a vydáme Vám potvrzení o
datu a způsobu vyřízení reklamace. Pokud je reklamace oprávněná,
náleží Vám náhrada účelně vynaložených nákladů. Tyto náklady
jste povinni prokázat, např. účtenkami či potvrzeními o
ceně za dopravu. V případě, že došlo k odstranění
vady dodáním nového Zboží, je Vaší povinností Nám původní Zboží vrátit,
náklady na toto vrácení však hradíme My.
7.13. V případě,
že jste podnikateli, je Vaší povinností oznámit a vytknout vadu bez
zbytečného odkladu poté, co jste ji mohli zjistit, nejpozději však do
tří dnů od převzetí Zboží.
7.14. V případě,
že jste spotřebitel, máte právo uplatit práva z vadného plnění u
vady, která se vyskytne u spotřebního Zboží ve lhůtě 24
měsíců od převzetí Zboží.
8.
odstoupení od
smlouvy
8.1.
K odstoupení od Smlouvy,
tedy k ukončení smluvního vztahu mezi Námi a Vámi od jeho
počátku, může dojít z důvodů a způsoby uvedenými
v tomto článku, případně v dalších ustanoveních
Podmínek, ve kterých je možnost odstoupení výslovně uvedena.
8.2. V případě,
že jste spotřebitel, tedy osoba kupující Zboží mimo rámec své
podnikatelské činnosti, máte v souladu s ustanovením §1829
občanského zákoníku právo odstoupit od Smlouvy bez udání důvodu ve
lhůtě 14 dnů ode dne uzavření Smlouvy, resp. pokud se jedná
o koupi zboží, pak do čtrnácti dnů od jeho převzetí.
V případě, že jsme uzavřeli Smlouvu, jejímž
předmětem je několik kusů Zboží nebo dodání několika
částí Zboží, začíná tato lhůta běžet až dnem dodání
posledního kusu nebo části Zboží, a v případě, že jsme
uzavřeli Smlouvu, na základě které Vám budeme Zboží
dodávat pravidelně a opakovaně, začíná běžet dnem dodání
první dodávky.
8.3. Od
Smlouvy můžete odstoupit jakýmkoliv prokazatelným způsobem (zejména
zasláním e-mailu nebo dopisu na Naše adresy uvedené u Našich
identifikačních údajů). Pro odstoupení můžete využít také
vzorový formulář poskytovaný z Naší strany, který tvoří přílohu
č. 2 Podmínek.
8.4.
Ani jako
spotřebitel však nemůžete od Smlouvy odstoupit v případech,
kdy je předmětem Smlouvy plnění uvedené v § 1837 Občanského
zákoníku.
8.5.
Lhůta k odstoupení
dle čl. 8.2 Podmínek se považuje za
zachovanou, pokud Nám v jejím průběhu odešlete oznámení, že od
Smlouvy odstupujete.
8.6.
V případě
odstoupení od Smlouvy dle čl. 8.2 Podmínek jste povinní Nám
Zboží zaslat do 14 dnů od odstoupení a nesete náklady spojené
s navrácením zboží k Nám. Vy máte naopak nárok na to, abychom Vám vrátili
Cenu za dopravu, avšak pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému
způsobu dodání Zboží, který jsme pro dodání Zboží nabízeli.
V případě odstoupení z důvodu, že My porušíme
uzavřenou Smlouvu, hradíme i náklady spojené s navrácením zboží
k Nám, ovšem opět pouze do výše Ceny za dopravu ve výši odpovídající
nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání Zboží, který jsme při
dodání Zboží nabízeli.
8.7.
V případě
odstoupení od Smlouvy Vám bude Cena vrácena do 14 dnů ode dne
účinnosti odstoupení na účet, ze kterého byla připsána,
případně na účet zvolený odstoupení od Smlouvy. Částka však
nebude vrácena dříve, než Zboží obdržíme, nebo Nám prokážete, že došlo
k jeho zaslání zpět Nám. Zboží Nám prosím vracejte čisté, pokud
možno včetně originálního obalu.
8.8.
V případě
odstoupení od Smlouvy dle čl. 8.2 Podmínek Nám však odpovídáte
za snížení hodnoty Zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto
zbožím jinak, než je nutné k tomu, abyste se seznámili s povahou, vlastnostmi a
funkčností Zboží, tj. způsobem, jakým byste se se Zbožím seznamovali
v kamenné prodejně. V případě, že jsme Vám
ještě nevrátili Cenu, jsme oprávněni pohledávku z titulu
nákladů započíst na Vaši pohledávku na vrácení Ceny.
8.9.
My jsme oprávněni
odstoupit od Smlouvy kdykoliv před tím, než Vám dodáme Zboží, pokud
existují objektivní důvody, proč není možné Zboží dodat (zejména
důvody na straně třetích osob nebo důvody spočívající
v povaze Zboží), a to i před uplynutím doby uvedené v čl. 6.1 Podmínek. Můžeme také
od Smlouvy odstoupit, pokud je zjevné, že jste uvedli v Objednávce
záměrně nesprávné informace. V případě, že nakupujete
zboží v rámci své podnikatelské činnosti, tedy jako podnikatel, jsme
oprávněni od Smlouvy odstoupit kdykoli, i bez udání důvodu.
9.
Řešení
sporů se spotřebiteli
9.1.
Nejsme ve vztahu ke kupujícím
vázáni žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) Občanského
zákoníku.
9.2.
Vyřizování
stížností spotřebitelů zajišťujeme prostřednictvím
elektronické adresy shop@bhaktimarga.cz. Informaci
o vyřízení stížnosti zašleme na elektronickou adresu kupujícího.
9.3.
K mimosoudnímu
řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná
Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2,
IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz.
Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové
adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je
možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím,
který je spotřebitelem, z kupní smlouvy uzavřené
elektronickými prostředky.
9.4.
Evropské
spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská
567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je
kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č.
524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských
sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a
směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských
sporů on-line).
10. Závěrečná ustanovení
10.1. Pokud
Náš a Váš právní vztah obsahuje mezinárodní prvek (tedy například budeme
zasílat zboží mimo území České republiky), bude se vztah vždy řídit
právem České republiky. Pokud jste však spotřebitelé, nejsou tímto
ujednáním dotčena Vaše práva plynoucí z právních předpisů.
10.2. Veškerou
písemnou korespondenci si s Vámi budeme doručovat elektronickou poštou.
Naše e-mailová adresa je uvedena u Našich identifikačních údajů. My
budeme doručovat korespondenci na Vaši e-mailovou adresu uvedenou ve
Smlouvě, v Uživatelském účtu nebo přes kterou jste nás
kontaktovali.
10.3. Smlouvu
je možné měnit pouze na základě naší písemné dohody. My
jsme však oprávněni změnit a doplnit tyto Podmínky, tato změna
se však nedotkne již uzavřených Smluv, ale pouze Smluv, které budou
uzavřeny po účinnosti této změny. O změně Vás však
budeme informovat pouze v případě, že máte vytvořený
Uživatelský účet (abyste tuto informaci měli
v případě, že budete objednávat nové Zboží, změna však
nezakládá právo výpovědi, jelikož nemáme uzavřenou Smlouvu, kterou by
bylo možné vypovědět), nebo Vám na základě Smlouvy máme dodávat
Zboží pravidelně a opakovaně. Informace o změně Vám zašleme
na Vaši e-mailovou adresu nejméně 14 dní před účinností této
změny. Pokud od Vás do 14 dnů od zaslání informace o změně
neobdržíme výpověď uzavřené Smlouvy na pravidelné a opakované
dodávky Zboží, stávají se nové podmínky součástí naší Smlouvy a uplatní se
na další dodávku Zboží následující po účinnosti změny. Výpovědní
doba v případě, že výpověď podáte, činí 2
měsíce.
10.4. V případě
vyšší moci nebo událostí, které nelze předvídat (přírodní katastrofa,
pandemie, provozní poruchy, výpadky subdodavatelů apod.), neneseme
odpovědnost za škodu způsobenou v důsledku nebo souvislosti
s případy vyšší moci, a pokud stav vyšší moci trvá po dobu delší než
10 dnů, máme My i Vy právo od Smlouvy odstoupit.
10.5. Přílohou
Podmínek je vzorový formulář pro reklamaci a vzorový formulář pro
odstoupení od Smlouvy.
10.6. Smlouva
včetně Podmínek je archivována v elektronické podobě u Nás, ale
není Vám přístupná. Vždy však tyto Podmínky a potvrzení Objednávky se
shrnutím Objednávky obdržíte e-mailem a budete tedy mít vždy přístup ke
Smlouvě i bez Naší součinnosti. Doporučujeme vždy potvrzení
Objednávky a Podmínky uložit.
10.7. Tyto
Podmínky nabývají účinnosti 5.3.2023.
Příloha č. 1 - Formulář pro reklamaci
Adresát: Bhakti Marga Organization CZ, z.s., se sídlem Petříkovice
3, Mladoňovice, 5321, IČ 08560536
Uplatnění reklamace
Datum uzavření Smlouvy: | |
Jméno a příjmení: | |
Adresa: | |
E-mailová adresa: | |
Zboží, které je reklamováno: | |
Popis vad Zboží: | |
Navrhovaný způsob pro vyřízení reklamace: |
Zároveň žádám o vystavení potvrzení o
uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem toto právo uplatnil, co je
obsahem reklamace, jaký způsob vyřízení reklamace požaduji, spolu s uvedením
mých kontaktních údajů pro účely poskytnutí informace o vyřízení
reklamace.
Datum:
Podpis:
Příloha č. 2 - Formulář pro odstoupení
od Smlouvy
Adresát: Bhakti Marga Organization CZ, z.s., se sídlem Petříkovice
3, Mladoňovice, 5321, IČ 08560536
Tímto prohlašuji, že
odstupuji od Smlouvy:
Datum uzavření Smlouvy: | |
Jméno a příjmení: | |
Adresa: | |
E-mailová adresa: | |
Specifikace Zboží, kterého se Smlouva týká: | |
Způsob pro navrácení obdržených finančních
prostředků, případně uvedení čísla bankovního
účtu: |
Je-li kupující
spotřebitelem má právo v případě, že objednal zboží
prostřednictvím e-shopu společnosti Bhakti Marga Organization CZ, z.s („Společnost“) nebo jiného prostředku
komunikace na dálku, mimo případy uvedené v § 1837 zák. č. 89/2012
Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů
odstoupit od již uzavřené kupní smlouvy do 14 dnů ode dne
uzavření smlouvy, resp. pokud se jedná o koupi zboží, pak do čtrnácti
dnů od jeho převzetí. V případě smlouvy, jejímž
předmětem je několik kusů zboží nebo dodání několika
částí zboží, začíná tato lhůta běžet až dnem dodání
posledního kusu nebo části zboží, a v případě smlouvy, na základě které má být zboží dodáváno pravidelně a
opakovaně, ode dne dodání první dodávky.
Toto odstoupení
oznámí kupující Společnosti písemně na adresu provozovny
Společnosti nebo elektronicky na e-mail uvedený na vzorovém
formuláři.
Odstoupí-li
kupující, který je spotřebitelem, od kupní smlouvy, zašle nebo předá
Společnosti bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od
odstoupení od kupní smlouvy, zboží, které od ní obdržel.
Odstoupí-li
kupující, který je spotřebitelem, od kupní smlouvy, vrátí mu
Společnost bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od
odstoupení od kupní smlouvy, všechny peněžní prostředky (kupní cenu
dodaného zboží) včetně nákladů na dodání, které od něho na
základě kupní smlouvy přijala, stejným způsobem. Jestliže
kupující zvolil jiný, než nejlevnější způsob
dodání zboží, který Společnost nabízí, vrátí Společnost kupujícímu
náklady na dodání zboží pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu
nabízenému způsobu dodání zboží. Společnost není povinna vrátit
přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než zboží obdrží zpět nebo než kupující prokáže, že zboží
Společnosti odeslal.
Datum:
Podpis: